Spirit of World

Môj tajomný zelený svet mojimi zelenými očami...

štvrtok, júla 27, 2006

Kraľujem...

Učím sa a kraľujem. Som sama doma, v režime offline, kontakt s okolitým svetom mám len vďaka telefónu. Aj tak mi nikto nevolá. Teda okrem rodinných špiónov, ktorí kontrolujú či žijem.

Rodinka sa zbalila behom hodiny a už ich nebolo. Dovolenkovo a pracovno-partnersky sa vyparili. Mne nechali na starosti domácnosť a zvery. V pohode, zvládame. Nie je to prvýkrát. Aspoň mám kľud.

Užívam si samotu. Nikde nikto. Môžem si robiť čo chcem, počúvať čo chcem a všetko čo chcem. Aj na intráku mám rada víkendy osamote. Keď potrebujem spoločnosť idem vedľa a je to. A zvyšok času si lebedím. Ale inak som človek spoločenský.

Pobyt mimo dom sa jedného člena rodiny predĺžil. Som tretí deň sama doma. Kríza nastupuje. Ja som vážne človek spoločenský. Toto mi nemôžete robiť!

Keď som na intráku tak vyjdem cez jedny, vojdem cez druhé dvere a som u susedky. Aj tu by som bola u susedky, ale tá by to asi nepochopila. Už som v stave, že sa rozprávam so zverami, kvetinkami a rádiom. Podľa prvých troch tónov viem spoznať všetky aktuálne hrané pesničky. Trúfam si aj na refrény a u niektorých už aj na prvé slohy.

Snažím sa prísť na čas, kedy chodí von čo najviac psíčkarov. Aby som mala aspoň aký-taký kontakt s ľuďmi. Nedarí sa mi. Stretla som len jedného pána, ktorý sa ma opýtal, či sa psica nehára. Moja odpoveď bola nie.
To bola konverzácia. Fúú... Najdlhšia za posledné tri dni so živým tvorom. Pokiaľ nerátam seba, zvery a dva nočné motýle, ktorým som včera dohovárala aby odleteli lebo sa ich bojím... nepočúvali ma.

Sublimujem... (viď. vysvetlenie pod čiarou)
Po b) je správne. Podotýkam, že u mňa sú to viaceré druhy energie. :) Nie len táto jedna.

Áno, áno aspoň máte čo čítať.

Hallóóóó..
Potrebujem vyvenčiť! Nenájde sa niekto? Aspoň na zmrzlinu by ste ma mohli niekto zobrať. Alebo, čo keby ste mi zavolali? No tak... šup šup. Berieme do ruky telefón a vytáčame 090.... No poďme... už zvoní?





------------------------------------------------------------------------------------------------
Sublimácia - zmena tuhého skupenstva na plynné, bez prechodu cez kvapalnú fázu.
- pretváranie sexuálnej energie

2 Comments:

At 5:09 AM, Anonymous Anonymný said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

 
At 10:58 AM, Anonymous Anonymný said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

 

Zverejnenie komentára

<< Home