Spirit of World

Môj tajomný zelený svet mojimi zelenými očami...

streda, júla 19, 2006

A tak si tu napriek všetkému píšem

Som robotná.. ale nejako nám to tu dnes viazne. Asi dosť keď som sa rozhýbala zase sem raz niečo pridať. Ale to sa spraví. Príde počta (myslené pošta) a budem mať na pol hodinu čo robiť.

Len dumám ako pre koho toto vlastne píšem.

Pre seba aby som si zaznamenala že som sa dnes v robotke mierne nudila? Alebo pre famíliu aby tušili že ešte žijem? Alebo pre priateľov, ktorí nevedia kam skôr skočiť od radosti a nemajú čas blúdiť po mojich alebo iných výplodoch fantázie a nudy?

Pre niekoho alebo pre niečo určite. Inak by som sem hádam nevypisovala. Len si musím trošku ujasniť warum.

Mohla by som si miesto tohoto vypracovať akčný plán na zbalenie sa. Odsťahovať svoju trojročnú existenciu z jedného miesta na druhé bude celkom zaujímavé.
Alebo by som sa mohla ponoriť do tajomstiev svojej školy a popracovať na svojom IQ.
Alebo by som sa mohla pohnúť od PC a ísť si niečo nájsť na robotu.
Alebo by som mohla vymyslieť plán na nadchádzajúci víkend, ktorý budem na chate s priateľmi.. vymyslieť nejakú túru alebo inú haluz hodnú mojej streštenej existencie.

Mohla by som čokoľvek.. ale miesto toho sedkám na zadočku a píšem si sama pre seba čo všetko môžem ale nerobím. Zaujímavy spôsob trávenia času. Ach už je 11:04 .. ešte pár hodín a začnem realizovať nejaký ten akčný plán.

5 Comments:

At 7:28 PM, Blogger Terra said...

jeej...aj ja...a nevladzem vaacej :) cmuk

 
At 3:19 PM, Blogger Unknown said...

:) dakujem snazim sa... :)

 
At 6:07 PM, Anonymous Anonymný said...

Here are some links that I believe will be interested

 
At 11:31 PM, Anonymous Anonymný said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

 
At 8:28 AM, Anonymous Anonymný said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

 

Zverejnenie komentára

<< Home