Spirit of World

Môj tajomný zelený svet mojimi zelenými očami...

sobota, júna 24, 2006

Večer

Včera som mala krásny večer..
Tí, čo ho s časti prežili so mnou si to môžu vysvetliť aj ironicky. Ale nie to som myslela moji milí.. :)

Okrem úžasného kultúrneho zážitku som mala ešte jeden.. Taký viac pocitový a veľmi pekný. Prevedenie bolo menej nacvičené ba priam spontánne, bez osvetľovača a bez špeciálnych kulís. Bez odovzdávania kytíc zúčastneným, bez potlesku obecenstva a bez standing ovation.

Ale aj tak som si odniesla viac ako mohol ktokoľvek tušiť. Ani ja sama som nevedela čo všetko vidím a čo mi ponúkajú. A Oni zrejme ani netušia že som si od Nich niečo odniesla.

Bol to maželský pár. Keď prechádzali mestom držali sa za ruky a ja som sa len s úsmevom na nich pozerala. Dokonale zohratí, dokonale oblečení, usmiaty. Užívali si teplo večera a svoju prítomnosť. Nenútenosť chvíle nemohlo nič narušiť. Bola len prítomnosť.

Bolo na nich vidno že sú šťastní a spokojní. So životom, so sebou.

Tak som ich len potichu obdivovala.

Ďakujem...

6 Comments:

At 4:19 PM, Blogger Terra said...

no zlatko...snad sa to rozsiri miesto chripky

 
At 9:52 AM, Blogger Jej bývalý said...

medenka, ja som to už chytil. :-)
Zadarmo nakazím hocikoho, kto má záujem

 
At 10:19 AM, Blogger Unknown said...

medenka: urcite ano..
jej byvaly: tak rozsiruj dalej.. :)

 
At 11:15 AM, Blogger Unknown said...

ahoj bracek :) fiha taku rychlu reakciu som necakala..
hej podlahla som, ale aspon sa nieco o mne dozvies :)

 
At 1:13 PM, Blogger Terra said...

JB: dam ti jeden tip:) a pojde to aj bez tipovho vedomia?? ;))

 
At 2:49 AM, Anonymous Anonymný said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

 

Zverejnenie komentára

<< Home