Spirit of World

Môj tajomný zelený svet mojimi zelenými očami...

utorok, júla 25, 2006

Kotič ako z rozprávky

Leto v plnom prúde. Víkend pred nami. Oskar svieti ako zdivený. Čo s časom?
Ide sa na chatičku na/v Horách.. Do písmena sa dá povedať, do slova nie. Domček na Starých Horách, síce v strede dediny ale hneď za humnom hora. Tak aj do slova by sa dalo, s prižmúrením nejakého toho oka. Keďže ja mám štyri.. tak keď dve zložím bude to tak akurát.

Zraz sa koná na chate podľa mojich inštrukcií v zložení skoro ako Belehrad. Manželia, bráškovci a ja. Ďalšia členka z dôvodov závažných nemohla.

Môj víkend sa začal už v piatok ráno. S bráškom1. sme nabalili autíčko a vyrazilo sa na obchodné stretnutia (1. z dôvodu že ho poznám dlhšie). Ja už víkendovo naladená som sa starala o musicu a občas som to prerezala vlastným škrekotom. Lebo presne to zo mňa vychádzalo vzhľadom na zachladené hlasivky. V neskoršom znení mi bolo povedané že som ako 13-ročný mutujúci chlapec. Celkom ľahká je potom predstava môjho zvukového prejavu.
Okolo jedenástej padla a už vo dvojici sme sa chystali na víkend. Začali sme kilom marhuliek sežraných behom niekoľko minút za jazdy a pokračovanie bolo u nás doma obedom a polkou z 8 kilovej lubenice. Ďalším zážitkom bol nákup v HMT. Pobehovať pomedzi regále a zhánať čo nám ešte treba za telefonického kontaktu s ostatnými členmi bolo v celku chaotické.
Zbalené, nakúpené.. hor sa smer chata.

Chata s maľovanými srdiečkami na dverách, malými oknami a malými dverami, starou pecou, ľadovou vodou zo studne a kadibúdkou. Bojové podmienky začínajú.

17:50 príchod my, 18:30 príchod bráško2. Nastáva hromadné pobehovanie po chate a po dvore. Jéj chata, jéj potok, plesk.. jau zárubňa. Dvere vysoké asi 160cm dali zabrať všetkým, vzhľadom k niekoľko cm výškovému rozdielu zúčastnených. Nie vždy sa odhadol stupeň ohnutia chrbta a potom nasledovalo.. plesk! auuu!
Večer bolo vyhlásené začatie počítania blízkeho kontaktu dvere-hlava. Na konci boli počty 2, 4, 5 a 9. Ja som sa síce vyhla dverám ale nabrala som lampu.

Vyhrabal sa stôl, stoličky, dodala som obrus, bráškovci niekde našli vázičku a našklbali kvetinky, rozložil sa ohník a pohoda sa mohla pomaly začať.

20:30 príchadzajú manželia.
Pobehovanie pokračuje v druhom kole. Pohoda sa začína naplno.

Ten večer z nás nič. Do skorého rána alebo hlbokej noci sa sedelo pri ohni a pozeralo na hviezdy a rozprávalo a spomínalo.

Deň druhý.. later today alebo tomorow.

1 Comments:

At 7:50 AM, Anonymous Anonymný said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

 

Zverejnenie komentára

<< Home