Spirit of World

Môj tajomný zelený svet mojimi zelenými očami...

štvrtok, júla 20, 2006

Stahovanie existencie

Som pocestná..
Pre vysvetlenie tým, ktorí nevedia, študujem v inom meste ako je moje rodné. Už pár rokov pendlujem medzi dvoma mestami. Ale v podstate už tri roky bývam v BA.

No a ako na potvoru, tohto roku sa musím vysťahovať. Viete si predstaviť koľko vecí si človek naškrečkuje za tri roky? Nehorázne veľa..

Balenie nastáva už niekoľko týždňov vopred. Odnášam veci, ktoré nebudem potrebovať. Zahŕňa veci zimné a serepetičky, ktoré som síce z mne už teraz neznámych dôvodov doniesla ale nikdy som ich nepoužila. Zaplnila som pol kufra.

Druhá fáza balenia.. predposledný odchod z internátu. Domov si beriem len veci ktoré nebudem potrebovať. Plus to v čom cestujem a v čom sa aj pravdepodobne vrátim. Jeden kufor a jeden turistický batoh.

Tretia fáza balenia.. kamarátku som poprosila aby mi z domu doniesla cestovnú tašku. Balím veci, ktoré nebudem potrebovať. Taška má asi dvadsať kilo a mne odumiera ruka keď ju nesiem na stanicu.

Ďalšia fáza balenia.. balím veci, ktoré budem potrebovať, kým budem doma. Kufor nejdem zapnúť. Bude to asi ako v tej reklame na nejaké ženské jedenie. Zajtra ráno budem kľačať na ňom a snažiť sa nejako ho zapnúť. Okrem toho beriem dve krabice a dve tašky a PC a kabelku. No paráda.
Lenže posledná fáza balenia má ešte druhú časť. Zbaliť veci, ktoré budem potrebovať pri ďalšej existencii ale nepotrebujem ich doma. Toto zahŕňalo: cestovná taška rozmerov 50x60x90 cm. Ťažká ako ... (v rámci slušného vyjadrovania nebudem uvádzať :) ) Pri jej premiestňovaní na iný internát som skoro porodila. Nebyť nejakého obetavého mladého muža, tak sa trepem s tou taškou ešte teraz alebo by bola tam kde by som ju nechala. Kto by kradol také hovado ťažké? Ďalej to zahŕňa krabicu plnú kníh, nejaké tašky s mne už neznámym obsahom a nejaké škatule.
Milujem sťahovanie.

Ak sa ma ale niekto opýta na nejakú vec..
Zabudnite na to..
Nemám predstavu čo kde mám. Však hádam pri vybaľovaní postupne nájdem čo budem potrebovať. A ak nie, tak bude sranda..
:)

2 Comments:

At 1:33 PM, Anonymous Anonymný said...

Here are some links that I believe will be interested

 
At 1:30 PM, Anonymous Anonymný said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

 

Zverejnenie komentára

<< Home