Spirit of World

Môj tajomný zelený svet mojimi zelenými očami...

pondelok, septembra 11, 2006

Zrána

Už je tu...
Potichučky sa zakráda...
Všetci vedia, že príde.
Čakajú ju.
Ale nie všetci vedia, že sa už schováva za rohom.
Ja som ju už pocítila. V studenom nedeľnom ráne, keď mi zafúkala na bosé nohy. Keď ma studená rosa prinútila kráčať rýchlejšie. Vo vôni hrozna a jabĺk. Počula som ju, keď na zem padla hruška a šuchotalo lístie.

Ešte síce posiela zubaté slniečko aby cez deň hrialo a pomýlilo zopár ľudí. Ale ja sa nedám. Necháva striebro lietať v povetrí.

Pomaly začína farbiť lesy svojimi pestrými farbami. No zatiaľ má ešte len žltý štetec v rukách. Je schovaná pod hnedými klobúčikmi húb a pod pár padnutými listami, ktoré ohlasujú jej príchod.
Jeseň... farebná a voňavá.

2 Comments:

At 7:08 PM, Blogger Terra said...

ani som si nefsimla...:(
ale pekne to tu bolo

 
At 11:25 AM, Blogger Unknown said...

hmm.. dakujem

 

Zverejnenie komentára

<< Home