Spirit of World

Môj tajomný zelený svet mojimi zelenými očami...

utorok, septembra 05, 2006

Ročné Obdobie

A máme po lete. Spomínam, sumarizujem, pozerám fotky, pohľadnice.
Toľko som toho zažila, videla. S toľkými ľuďmi som sa zoznámila. Smiala sa, rozprávala, hrala. Naučila sa a pochopila.

Chytala som slnko a vietor do vlasov..
Spievala s rádiom, že kto koho prekričí..
Chodila po potoku a po lúkach..
Snažila som sa udržať vodu v dlaniach a vyrábala dúhu..
Sledovala motýle v lete..
Jedla melóny lyžicou..
Hrala vankúšovú vojnu..
Vyfukovala bubliny z bublifuku..
V oblakoch hľadala zvieratká a zmysel..
Plávala v kolese a šmýkala sa na tobogánoch..
Hladkala havkáčov a maznala mačku..
Robila prekrútky na zábradlí..
Objímala priateľov a stromy..
Plakala od smiechu a z rozlúčok..
Pozorovala západy slnka a padajúce hviezdy..
Snívala s otvorenými očami..
Posielala vzdušné bozky..
Držala v náručí malé dievčatko..
Čítala básne a rozprávky..
Tancovala so zavretými očami..
Chodila na večerné prechádzky..
Robila plány a vzápätí ich nedodržala..
Ležala v tráve..
Podala ruku..
Stratila hlavu a našla vlastné srdce..
Pila šampanské..
Našla staré pohľadnice a časy..
Spala pod páperovými perinami..
Jazdila na kolobežke..
Videla labute a bociany..
Túžila po slnečniciach..
Bála sa v búrke..
Nechala dážď rozmazať masku na tvári a duši..
Popustila uzdu..
Hľadala mesiac na oblohe..
Počúvala seba..

A dala úsmev... :)

2 Comments:

At 10:56 PM, Anonymous Anonymný said...

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej,D A K U J E M,budem mat bru noc ;-)

 
At 12:27 PM, Blogger Unknown said...

:) to som rada..

 

Zverejnenie komentára

<< Home