Spirit of World

Môj tajomný zelený svet mojimi zelenými očami...

pondelok, júna 19, 2006

Voda

Keď sa o mňa pokúša zúfalstvo, ľahko mu prepadám. Stačí tak málo a ja sa topím v pocitoch a márne hľadám svoje záchranné koleso.
Niekto mi z neho vypustil vzduch...
Tak klesám pod váhou vody a ani moje vzdušné znamenie mi nepomáha vyplávať späť ku hladine.

Hľadám pomocné ruky, ktoré ma vytiahnu na vzduch ale tie sú niekde v nedohľadne. V rôznej vzdialenosti v kilometroch od môjho miesta havárie. 100 kilometrov a viac... Príliš ďaleko. Ale teraz aj iná miestnosť by bola príliš ďaleko. Nestihli by to.

Tak sa snažím chytiť slamky, ktorá pláva okolo. No váha pocitov je príliš veľká na také steblo. A ja znovu klesám ku dnu. A márne sa snažím nenadýchnuť vody.

Potopili ma... A ja neviem prečo.

4 Comments:

At 4:20 PM, Blogger 3/4 said...

Ked pridem na to, co ti na to napisat, tak napisem.
Zatial pis ty.;)

 
At 9:16 AM, Blogger Terra said...

ty moj kvet, kto ta zasa takto rozobral? pekne sa poskladaj a kasli na nich. daj si zmrzku :) pomaha. objatieee zlatinoo.

 
At 11:29 AM, Blogger Unknown said...

To viete ludia su vselijaky.A najhorsi taki co jedno vravia a druhe robia..
Idem na tu zmrzku.. :) vdka za radu
A pisat budem.. a hadam aj veselsie..:)

 
At 2:49 AM, Anonymous Anonymný said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

 

Zverejnenie komentára

<< Home