Spirit of World

Môj tajomný zelený svet mojimi zelenými očami...

streda, júna 21, 2006

Teplo...

Tak kto by nevedel ako vyzerá teplo, staci povedať. Mám ho toľko že môžem aj vyvážať. A dokonca si ani maržu vysokú na to nedám len aby som sa ho zbavila.

Najlepšie dnes bolo ležať na posteli s kočatinami tak, aby sa nedotýkali zvyšku tela. Platilo aj o prstoch na rukách a nohách. Len keby ten poťah tak nehrial.

Na sprchu sa spravil poradovník. Počet návštev ad libitum.. menej ako dvakrát tam nikto nebol. Viac je povolené a priam nevyhnutné.

Mám novú hru.. :) hrám sa na ťavu. Robím si zásoby vody. Pijem, pijem ale záchod som nenavštívila.

Že chcete ísť na dovolenku k moru do tepla. A načo? Trópy prišli za nami a to more už tiež vidím..

Fatamorgána?!

4 Comments:

At 5:03 PM, Blogger Terra said...

fuuuu fuuuu...keby si vedela co sa dialo fcera na bojovom poli, myslela som ze sa rozteciem na kachlicky a pozbieram sa az v zime...des

 
At 9:55 AM, Blogger Unknown said...

na akom bojovom poli? ..

 
At 2:49 AM, Anonymous Anonymný said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

 
At 11:24 AM, Anonymous Anonymný said...

Here are some latest links to sites where I found some information: http://indexmachine.info/2911.html or http://google-machine.info/1202.html

 

Zverejnenie komentára

<< Home