Spirit of World

Môj tajomný zelený svet mojimi zelenými očami...

piatok, mája 20, 2011

Sama

Po dlhej dobe som dnes sama.
Sama so svojimi myšlienkami, pocitmi, názormi.
Sama so sebou..

Ani by som neverila aký je to úžasný pocit v tejto ubehanej nešťastnej dobe. Počúvať samú seba bez prerušovania hlukom sveta. Nie že by tam nebol.. len som ho nepúšťala do svojich uší a do svojho vedomia.

Len tak sa prejsť po meste. Vykračovať si z nohy na nohu. Pozerať sa na ľudí šinúcich sa okolo v príšernom tempe. Už ani oddychovať sa nedá pomaly..
Teda dá sa všetko.. ale už sme to zabudli. Po robote behom na nejakú záujmovú činnosť, aby človek nebol out, večer ešte trošku home-office, lebo nároky a vlastný kariérny rast nám za to stojí. A čo tak na chvíľočku zastať a nadýchnuť sa. Počúvať sa a porozmýšlať.. 

Tak som dnes zastala uprostred námestia náhliacich sa ľudí a zhlboka sa nadýchla..